навчальний процес

Дошкільний навчальний заклад № 33 "Берегиня" організовує освітній процес за пріоритетними напрямами роботи:
·         Фізичний гарт дітей, збереження та зміцнення їхнього здоров”я, через оптимізацію рухового режиму, шляхом проведення різноманітних рухливих, спортивних ігор, вправ, занять з фізичної культури, організації дитячого туризму, самостійної рухової діяльності.
·         Формування валеологічного світогляду дітей, мотивація здорового способу життя. Оволодіння системою доступних знань про дотримання здорового способу життя, основ безпеки життєдіяльності.
·         Виховання екологічної культури у дошкільників: формування елементів екологічного світорозуміння, дбайливого ставлення до природного довкілля, прищеплення практичних вмінь доцільного природокористування.
  • Християнське виховання  як  складова  національного виховання  і запорука гармонійного розвитку українця. Підтримувати та розвивати національну гідність дошкільників.
ДНЗ №33 Берегиня у навчальному процесі використовує такі навчальні     програми:

  • "Українське дошкілля"
  • "Крок за Кроком"

Згідно з основними положеннями Державної національної програми "Освіта. Україна XXI століття" і Закону України "Про дошкільну освіту" формувався зміст роботи дошкільного закладу
Для цього було створено такі умови:
·         у дошкільному закладі систематично проводилися семінари, методичні та педагогічні години з метою підвищення педагогічної майстерності працівників;
·         у дошкільному закладі проводилися години роботи психологічної служби, роботу яких було спрямовано на вирішення питань урахування індивідуальних особливостей вихованців, аспектів раннього розвитку, створення позитивного психологічного мікроклімату в дитячому колективі та колективі працівників;
·         педагогами розроблені чіткі перспективні плани роботи;
·         систематизовано та поповнено фонд педагогічної, спеціальної, психологічної літератури;
·         планомірно проводилась робота щодо покращення матеріально - технічної бази дошкільного закладу.
Методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечили різні форми методичної роботи, проведені завідувачем, вихователем-методистом в 2007-2010 н.р., вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращанню якості володіння різноманітними методами роботи.
Підводячи підсумок роботи - колектив доклав чимало зусиль для виконання поставлених завдань. У дошкільному закладі проводилися педради, роботу яких було спрямовано на формування гармонійно розвиненої особистості, культивування знань, пробудження інтересу й прагнення до навчання та іншої праці, розвиток розумових здібностей і підготовка до успішного навчання в школі
Аналіз оцінювання виконання річних завдань 2010-2013 навчальних років показав, що пріоритетними завданнями для вдосконалення роботи методичної служби на наступний період розвитку є:
·         удосконалення системи регулювання рівня професійної компетентності педагогів на основі особистісно-зорієнтованого підходу;
·         створення умов для досягнення стійкої мотивації педагогів на зростання професійної майстерності, на мобільність колективу щодо впровадження новітніх технологій;
·         сприяння становленню співробітницьких взаємин між колеґами, співпраці досвідчених педагогів і молодих спеціалістів;
·         закріплення навичок керування самоосвітою.
Учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ є: діти, педагогічні працівники, технічні працівники та допоміжний персонал, батьки (особи, які їх замінюють), представники підприємств, установ та інші, які беруть участь у навчально-виховній роботі.
передавати одне одному чималий досвід природним шляхом та розвиватися. У такій групі легше виховати в дитині здатність співчувати, гуманність, милосердя, успішно формувати почуття відповідальності.
Особливу актуальність в сучасній освіті набуває ідея інтеграції. У практиці освітньої діяльності нашого дошкільного закладу інтеграція представлена у двох напрямках:
1. Інтеграція змісту, методів і технологій освіти, метою якої є інформаційне та емоційне збагачення сприйняття, мислення, почуттів дітей на основі використання цікавого матеріалу, що дає можливість з різних боків пізнати будь-яке явище, поняття тощо, отримати про них цілісні знання.
2. Інтеграція діяльності педагогів, які здійснюють освітній процес із дітьми.

Отже, тематична єдність дидактичного матеріалу створює мотив діяльності, дає можливість об'єднувати процес пізнання з духовним життям дітей. При такому процесі пізнання кожна дитина проходить шлях від дій, спільних з педагогом та однолітками, до самостійних; від дій за взірцем через конструктивну роботу до творчої діяльності. Розумове співвідношення інтегративних занять та звичайних, професійна готовність вихователів — усе це сприяє збагаченню та розвитку пізнавальної, емоційно-вольової сфер дітей.



Немає коментарів:

Дописати коментар